maandag 17 mei 2010

Het laatste regenboog pakketje wat ik gemaakt heb uit de  regenboog serie  van Atelier Pippilotta. Het regenboog dansje. Het zijn erg leuke pakketjes om te maken. Je wordt er vrolijk van of je wilt of niet. 
Voor de pakketjes die ik gemaakt heb ga ik nog een apart plekje zoeken zodat ze allemaal gezellig bij elkaar kunnen staan en hangen.
                                                                                                                                                                       Deze foto wil ik jullie toch even laten zien. Ik vind het zo  grappig. Staan er zoveel vogelhuisjes. Kiest mevrouw Merel het huis met het dak-terras. Van hieruit heeft ze goed uitzicht over de tuin. Ik hoop voor haar [ natuurlijk ook voor mij voor de mooie plaatjes] dat ze een goed plekje heeft uitgezocht. Ik zal jullie op de hoogte houden van het jonge geluk. Allemaal nog een fijne avond.

6 opmerkingen:

Corina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Corina zei

Ik doe het even overnieuw...
Wat en lief regenboogdansje heb je gemaakt maar je merel is te leuk voor woorden!
een dakterras nest, ze hebben hier ook even allemaal gekeken, ha ha !
Groetejs Corina

Chantal zei

Hoi Rianne,

De ukkies zijn niet moeilijk te maken en als ik zo kijk op je site wat jij allemaal gemaakt hebt gaat dat zeker lukken. Ik vond het een erg leuk om te maken.

Je regenboogserie die je hebt gemaakt ziet er beeldig uit. Het nieuwste pakketje is zo ontzettend leuk!!

Groetjes, Chantal

Esther zei

Je Regenboog-dansje is erg mooi. En ja geweldige foto van de merel, zo zie je maar weer wij kunnen allerlei leuke huisjes voor ze maken/kopen maar ze kiezen toch zelf hun plekje ;-) groetjes Esther.

Gera zei

Mooi dansje!! En oh, wat een leuke foto van mevrouw merel!

Fijn weekend, Gera

Corina zei

Ha, die heeft een mooi plaatsje opgezocht!