woensdag 14 maart 2012

Afscheid van de Winter

De laatste sneeuwklokjes verdwijnen uit de tuin.  Daarom een laatste foto van dit prachige bloemetje uit de winkel. Gelukkig had ik deze foto al eerder gemaakt, want op dit moment door alle schoonmaak perikelen is het fototoestel spoorloos  verdwenen.  De sneeuwklokjes staan op een takkenkrans met  ledlichtjes, daar heb ik bolletjes van Het kleine Atelier tussen gestopt en bovenop staan de tafelpopjes een bewerkt patroon van Atelier Duimelotje. Hieronder tafelpopjes van De Witte Engel.
De winter is [hopelijk] nu echt voorbij en kan de lente beginnen.
Deze week heb ik al wat voor Pasen gemaakt. Het is een pakket van Atelier Pippilotta. Twee paashaasje in een bloemenwei. Zoeken ze leuke bloemetjes of zijn ze al op zoek naar de eitjes om te verfen?
Ja dan moet ik nu toch echt op zoek naar het foto toestel, want ik heb nog meer dingen gemaakt die ik jullie wil laten zien.
Fijne dag vandaag. Liefs Rianne

Geen opmerkingen: