dinsdag 7 juli 2015

sprookjes

Wie zijn deze twee lieve kinderetjes??? Dat weten jullie vast wel. Het zijn hans en grietje en wie komen ze tegen?? Ja die stoute gemene heks. Gelukkig lopen sprookjes altijd goed af, zo ook dit sprookje. Het zijn twee pakketten van Atelier Anemoontje.. http://koekendiefie.onetoshop.nl/…/28915/Zelf-maken-sprookj…
Waarom ik gisteren vroeg welk sprookje het eerste bij je op kwam, is omdat het thema van mijn opendag : "Sprookjes bestaan" is. En ik wilde natuurlijk weten welke ik zeer zeker moest maken. Dus er is weer werk aan de winkel.  Sneeuwitje  en Roodkapje is voor mij toch wel favourite.



Kijk hier word Hans in het huisje gezet waar hij vet gemest moet worden.
 
Waar ik vandaag mee verder ga weet ik nog niet precies er ligt nog genoeg wat ik af moet maken en daarna ga ik maar eens met iets nieuws beginnen . Ik wens jullie een fijne dag.

1 opmerking:

Knutselpret zei

Mooi Rianne wordt vast een mooi sprookjesboek