zondag 25 oktober 2015

KreaDoe

Nee de advent is nog niet begonnen, maar dit is het nieuwe pakket van Atelier Koekendiefie. Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar daar is ie dan. Advent kinderen. Een leuk pakket om nu alvast te maken voor de advent.
Hier heb ik ze gemaakt op een houten schijf, maar ze zijn straks ook erg leuk op een krans. Maak er een heleboel en hang ze in de kerstboom of aan een mooie tak voor het raam.
Dit pakket heb ik speciaal gemaakt voor KreaDoe, ja je leest het goed. Dit jaar voor het eerst naar de Kreadoe. Zooooo spannend. Mijn standnummer is 7 G046. Iedere klant krijg een gratis patroonblad met geluks nummer. elke dag trek ik een nummer  en verloot ik een pakket van Atelier Koekendiefie naar keuze en als dat nog niet genoeg is krijg je bij 25 euro of meer een gratis schatkistpakketje van Atelier Pippilotta.
Dus redern genoeg om naar de KreaDoe te komen.
Ohh ja als je wilt weten of je wat gewonnen hebt kijk dan de volgende dag even in de webwinkel want daar maak ik bekend welk nummer iets gewonnen heeft.
Ik wens jullie en fijne dag en wie weet tot ziens op de KreaDoe. Liefs Rianne

4 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Een schattig tafereeltje! Veel plezier en succes op de Kreadoe! Lieve groetjes, Barbara

Barbara Oudejans zei

Een schattig tafereeltje! Veel plezier en succes op de Kreadoe! Lieve groetjes, Barbara

شركة المثالية للتنظيف zei

نقدم لكم شركة تنظيف منازل بالاحساء الشركة المثالية لتقديم خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والبيوت بالاحساء والتي تقدمها بالاعتماد علي كافة الاساليب والادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء والمنطقة الشرقية تستطيعون من خلالها الحصول علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات بجودة ومواصفات قياسية

المثالية للتنظيف zei


http://elmthaly-group.com/