zaterdag 3 juli 2010

Strand.

Het blijft maar mooi weer. Dus ook "weer" om naar het strand te gaan. Dus ik heb nog maar een mooi lampje gemaakt. Deze is van Atelier Lindelicht. Het Zeewierlampje geeft 's avonds heel mooi licht. De schelpen die er aan hangen vind ik ook zo leuk bedacht. Ook heb ik nog een klein zeemeerminnetje gemaakt. Het is van Sweet Moonies . Het is eigenlijk een broche, maar ik vind haar zo veel leuker tussen de zeesterren.
Voor vandaag kalm aan want het wordt al weer zo warm.    Geniet van het mooie weer aan het strand of waar dan ook aan het water. Groetjes Rianne.

4 opmerkingen:

Esther zei

Wat een leuk lampje dit staat erg leuk bij de rest van je strand spulletjes net als het zeemeerminnetje. Erg mooi, fijn weekend verder groetjes Esther.

softearthart zei

Beautiful, cheers Marie

-::Maris::- zei

Zowel het lampje als het meerminnetje vind ik erg mooi geworden!

Corina zei

Je lampje is erg mooi geworden en de zeemeermin is een dotje!
Groetjes Corina