zaterdag 10 juli 2010

Zomerkoninkjes.

Dit lieve dametje is een pakketje van Inspiree. Ik heb haar al een tijdje af, maar ik wil haar toch aan jullie laten zien. Het is nu de tijd van aardbeien  "zomerkoninkjes" ook wel genoemd. Aardbeienpopjes zijn erg leuk om te zien, Ik denk dat dat komt door de mooie kleurtjes en omdat ze zooooo lekker zijn. Het maken van aardbeipopjes is een tijdrovend werkje met al die pitjes die je erop moet borduren. Elk jaar wordt mijn aardbeien collectie uitgebreid met een aantal popjes of aardbeien dingetjes. In huis heb ik een zijraam waar dan mijn aardbeitjes staan en hangen. Dit jaar heb ik het aardbeienlampje van Atelier Lindelicht gemaakt. Ik heb nog gauw een foto kunnen maken, want ik heb het lampje kunnen verkopen.



Het aarbeien huisje van Ans Sandkuyl met een een aantal aarbeikinderen van Atelier Duimelotje en aardbeikinderen van Atelier Pippilotta.

Een fijn zonnig weekend, Groetjes Rianne.

8 opmerkingen:

Fadas de Luz zei

Sempre encantada com seu trabalho. São muito singelos, coloridos e criativos.
Beijos

Esther zei

Wat mooi allemaal vooral je het dametje is erg lief, groetjes Esther.

Margreet's vilt en meer zei

Ziet er heerlijk uit.
Gr. Margreet

Corina zei

Wat een prachtig aardbeienlampje!

Gera zei

Hoi Rianne,

Lieve dame, mooi huis, kinderen en een prachtig lampje! Ga je nu nog een lampje voor jezelf maken?

groetjes, Gera

madebyme zei

Hoi Rianne,
Leuk blog! ik wil je graag volgen
Alles ziet er weer prachtig uit. Zelf ben ik me ook aan het orienteren op het creaties maken met vilt. Nou was mijn vraag alleen: waar koop jij goedkoop je meters vilt?

Groetjes Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Emma zei

Hoi Rianne,

Wat een moois alweer. Vooral het aardbeienhuisje vind ik erg leuk.

Groetjes Emma

Duendes zei

hi i visited your blog is very nice .I loved your creations.come visit me at my blog ok.
(terradeduendes.blogspot.com)hugs.