donderdag 3 februari 2011

sneeuwklokjes.

Gisteren weer naar cursus geweest en mijn sneeuwklokje maar eens afgemaakt. Zoals jullie al wel weten is dit een van mijn lievelings bloemetjes. In januari maak ik altijd wel een sneeuwklokje , omdat het me rust geeft na die drukke december maand met zijn vrolijke schitterende kleuren die ik op dat moment ook erg leuk vind. Maar in januari hou ik toch wel van de tere kleurtjes van het sneeuwklokje.
Wat gezellig zo met z'n twee, wachten tot het voorjaar wordt. Wat is de natuur toch een wonder dat die zulke mooie bloemetje tevoorschijn laat komen. Hier kan ik echt van genieten en vooral nu ik naar buiten kijk en de zon schijnt. Heerlijk.
Op de volgende foto nog een paar sneeuwklokjes die hangen van Mieke Stender. Ook deze blijven leuk om te maken. Mijn hangertjes blijven nooit recht hangen heeft iemand hier een oplossing voor??
Wat ik de volgende keer op de cursus  ga maken weet ik nog niet. Het duurd nog 2 weken dus tijd genoeg om na te denken. Nu ga ik verder met de scooter van Tintangel.
Een fijne dag geniet van het voorjaars zonnetje. Liefs Rianne.

7 opmerkingen:

Corina zei

Wat een schatje is het en zo leuk met z'n allen in de halve maan!
Ik ben ook dol op sneeuwklokjes...
Groetjes Corina

Esther zei

Wat een schattig tafereeltje heb je gemaakt, je sneeuwklokjepopjes zijn schattig, Groetjes Esther.

Gera zei

Wat een leuk sneeuwklokje!!
En mooi zo alle klokjes bij elkaar.
groetjes, Gera

Splashes of Pink and Mint zei

Zo lief en teer die sneeuwklokjes! Staat erg mooi zo in die halve maan!
Nog een fijne zondag, groetjes Elly

Jeanine zei

Dit is ook schitterend zeg! leuk idee..

Groetjes, Jeanine.

Anita Willems zei

Via pinterest hier terecht gekomen! Wat een leuk tafereel, zo die maanvorm en de sneeuwklokjes. Ik ga je idee bewaren. Misschien kan ik er deze maand al wat mee.
Hartelijke groet,
Anita Willems

Unknown zei

Son realmente hermosas!!
Un sueƱo!