dinsdag 31 mei 2011

Maandliefje Mei.

Op de valreep nog gauw even een berichtje in Mei, want het maandliefje van de maand Mei staat er nog niet op. Ze is al even klaar, maar het Koekendiefie heeft de afgelopen weken erg druk gehad.[ wandel vierdaagse, juffen en meesterdag , verjaardagen van de kinderen en zovoort en zo voort]
Het is misschien een beetje afgezaagd, maar ik blijf ze leuk vinden de maandliefjes. Het maandliefje van Mei is ook al weer zo'n leukerd. Zoal ze vaak zeggen ; In Mei leggen alle vogels een ei!!! Nou dit maandliefje heeft een vogeltje in haar hand. Hoe toepasselijk.
Het maandliefje van juni is ook al klaar,die kan ik dan ook gauw plaatsen. De maandliefjes maak ik niet alleen voor mezelf, maar ik heb ook een klant die ze alle 12 wil hebben. Voor mezelf moet ik september en december op nieuw maken en ook dan heb ik ze allemaal.

Morgen komen er nieuwe pakketten uit van Jit Design en zijn dan vanaf morgen ook te koop in de webwinkel van Atelier Koekendiefie. http://www.koekendiefie.nl/. Heerlijke zomerse pakketten.

Een fijne avond. Groetjes Rianne

1 opmerking:

Unknown zei

Ze is een schatje.
Op naar Juni.
Groetjes Brigitte