woensdag 21 december 2011

Het werd weer hoog tijd voor een berichtje. Ik schaam me diep dat het zo lang heeft geduurd.
Maar het Koekendiefie had het zooooo druk met van alles en nog wat. Drie kerstmarkten gaan je niet in de koude kleren zitten. [heb het wel koud gehad hoor]  Maar nu ben ik weer opgewarmd  mede door de verrassingsdag van Atelier Poppejans. Het was een super gezellige dag en na afloop konden we onze eigen kerstengel en kerstsok mee naar huis nemen. De engel is af, maar de kerstsok net niet helemaal . ik hoop dat dat nog gaat lukken.
Nu het volgende : Omdat Atelier Koekendiefie een aantal zaterdagen dicht is geweest en ze toch de gezellilge sfeer aan jullie wil laten zien. Is Atelier Koekendiefie op vrijdag 23 en zaterdag 24 december extra open.
Kom naar de
                                                       Ho Ho Ho Christmasfeeling.
Om in een ontspannen kerststemming te komen en om te onthaasten staat er koffie en thee  klaar en voor de liefhebber Glúhwein . Ook zal het Koekendiefie nog een leuke actie bedenken.
De openingstijden zijn vrijdag van 15.00 uur tot 20.00 uur.  Zaterdag van 11.00 uur tot 15.30 uur.
Vanaf vandaag heeft Atelier Koekendiefie de pakketten van Atelier Tintangel in het assortiment. Ze staan nog niet in de webwinkel, maar daar wordt aan gewerkt. Later meer hierover.

Warme groet Rianne.

3 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Rianne, kan me voorstellen n dat je na zulke koude dagen weer even op warmte moet komen, leuk dat je je eigen opendagen hebt, helaas heb ik andere verplichtingen,maar ik kom zeker een keer bij je kijken, wens je fijne dagen, lieve groetjes Esther.

Splashes of Pink and Mint zei

Je foto's zien er al supergezellig uit, dus dat belooft veel goeds voor de a.s. dagen! Ik hoop dat je lekker aanloop zult krijgen!
Lieve groetjes Elly

Martine zei

Wat weer mooie foto's! ;-)
Kan me voorstellen dat je even lekker bij wilt tanken, zo na de markten! Moe maar voldaan?
Klinkt heel leuk, de Ho Ho Ho Christmasfeeling! Helaas lukt me het deze week niet, maar ik kom graag een keer met Ineke mee! Gezellig!!
Heel veel succes, het ziet er vast weer prachtig uit! Groetjes!