vrijdag 23 december 2011

Ho Ho Ho Christmasfeeling.

HO HO HO Christmasfeeling is begonnen. Kom voor het kerstgevoel naar Atelier Koekendiefie, Geniet  van de kerstsfeer, koffie, thee of een glaasje Glühwein, van de lichtjes en de muziek.
Hier een kleine inpressie van wat u kunt zien. Maar er is nog veel meer.

Tijdens deze dagen is er een verloting voor de klanten. Een leuk aardigheidje voor het nieuwe jaar!!!
Morgen is er ook nog gelegenheid om te komen kijken van 11.00 uur tot 15.00 uur.
Daarna is de winkel 2 zaterdagen dicht. De webwinkel blijft wel open.
Langs deze weg wil Atelier Koekendiefie alle klanten en webloglezers een hele fijne en gezellige kerstdagen wensen.
De kerstman zegt HO HO HO Merry Chrismas everyone.
Nou daar sluit ik me dan maar bij aan.
Een warme kerstgroet van Rianne.

7 opmerkingen:

Esther zei

Ooo dat ziet er erg gezellig uit, su66 en wens jullie fijne dagen, groetjes Esther.

Anoniem zei

Wat ziet het er gezellig uit bij je! Jammer dat ik niet in de buurt woon...

Splashes of Pink and Mint zei

Dat ziet er toch ontzettend uitnodigend uit! Ik wens je een hele fijne 2e kerstdag!!!!!! Ho ho ho, merry Christmas!
Groetjes Elly

atelier077 zei

Wat knus en gezellig zo bij de voordeur! Nog een fijne jaarwisseling!

Atelier het Uilenhuis zei

Het ziet er erg gezellig uit! Een fijne jaarwisseling gewenst.
Groetjes,
Nanaya

Barbara Oudejans zei

Ho ho ho Rianne, ik was je even kwijt in Blogland, maar gelukkig, ik heb je weer gevonden! Lieve groetjes, Barbara

Het Wolbeest zei

Wat een leuk atelier heb je! Jij maakt ook leuke dingen! Het ziet er allemaal supergezellig uit! Ik volg je.... :-)