woensdag 15 augustus 2012

Zomer !!!

Ja ik weet het het heeft veel te lang geduurd, maar ja de kinderen hebben nog vakantie en dan kom ik niet echt aan de computer toe, alleen het nodige doe ik dan.
Eindelijk hebben we  dan die lang verwachte zomer. Heerlijk luieren en niets doen. Veel ijsjes eten natuurlijk. De afgelopen tijd heb ik niet stil gezeten hoor, Gewoon doorwerken!
Hierboven het regenboogpegelje van Atelier Pippilotta.Een leuk ontwerpje met veel kleurtjes.

Het vliegertje van Atelier Pippilotta, ook dit is een bestzeller althans voor mij en ook deze blijft  erg leuk om te maken. Ook in andere kleurtjes doet hij het erg goed.

En als laatste het kevertjes huis van Atelier Pippilotta. Ja die kan bij Atelier Koekendiefie niet ontbreken op de tafel.
Verder ben ik al bezig geweest met voorbeelden voor de opendag, maar dat wil ik nog een beetje als verrassing bewaren.
De opendag is op 22 september vanaf 11 .00 uur tot ongeveer 17.00 uur.
Het thema van deze dag is: Welkom bij familie Muis.
Dan gaan we nu verder met het genieten van het mooie weer aan de Ommense Reviera.
Een zomerse groet Rianne.

5 opmerkingen:

Knutselpret zei

Ai wat ziet dat er weer leuk en gezellig uit.
Geniet maar lekker aan de riviera:)
Groetjes Albèrtje

Ravelien zei

Je hebt zeker niet stilgezeten. Wat ziet dat er allemaal leuk uit zeg, zeker dat keverhuisje. Groetjes

Unknown zei

Erg leuk weer.
Het keverhuisje staat bij ons ook elke herfst onder de boom.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Jeanine zei

Mooie dingetjes heb je weer gemaakt. Ik kijk al uit naar de muisjes...

Groetjes,
Jeanine

Severine zei

Tsjonge, jong wat ga jij hard zeg!! Wat een leuks allemaal.
Groetjes Severine