maandag 3 december 2012

Huispiet en Pietje Verliefd.

                                                   sinterklaas 2012 045
Ja ja ik ben er nog maar ik kon geen foto's plaatsen, want mijn blog zit vol. Vanalles geprobeerd en via Severine kwam ik er achter  en nu maar hopen dat het een volgende keer weer lukt. Nou ja we zien wel en anders een nieuwe aanmaken.
Pietje Verliefd is nog steeds verliefd en de Huispiet zorgt voor hem. Deze pakketten had ik dit weekend in de aanbieding. De aanbieding geld nog tot en met 5 december, dus als je nog gebruik wilt maken van deze aanbieding ga dan naarAtelier Koekendiefie. Voor dit jaar misschien een beetje te laat, maar volgend jaar is het weer Sinterklaas en dan kun je het nu al maken voor volgend jaar toch?

Een fijne avond, liefs Rianne

P.S Ik heb het nog een keer geprobeerd maar het lukt me niet, daarom ga ik op een ander blog verder , dus kijk gerust op http://atelierkoekendiefie.blogspot.nl/.

4 opmerkingen:

Knutselpret zei

huh je blog vol kan dat ook?????
nou ik hoop dat me dat bespaard blijft.
Leuk die pieten maar die bestel ik later wel nu even niet.
Ik neem aan dat ik ze het hele jaar vdoor kan krijgen of niet ?
Fijne sint tijd.
groetjes albèrtje

Esther zei

Heb je al geprobeerd om je foto's te verkleinen. Piksels aanpassen. Zal je zo even een mailtje sturen. Ik meld me zo wie zo aan op je nieuwe blog. Groetjes Esther.

Anita zei

Ik kon op mijn blog ook geen foto`s meer plaatsen. Ik kwam er achter dat de foto`s opgeslagen waren op Picasa. Toen ik ze daar verwijderde verloor ik ze ook op mijn blog. Deze berichten heb ik toen ook verwijderd van mijn blog en nu kan ik weer heerlijk bloggen.

Severine zei

Kijk even op mijn blog, Rianne. Een andere blog beginnen is zonde joh!!
Groetjes Severine