dinsdag 27 november 2012

Oproepje!

Langs deze weg wil ik een oproepje plaatsen. Van wie kan en mag ik kinderetalagepoppen lenen, het is voor een goed doel,
Deze pieten hebben niets te maken met het oproepje, maar een blogje zonder foto's is zooooo saai.
En nu zien jullie gelijk wat de stand is van het Pietjes maken. Dit is de oogst tot nu toe. ja dertien worden het er dit jaar niet, maar het zijn er al best veel. Al zeg ik het zelf.
Daarboven de cupcakepietjes ook zo leuk om te maken en het voordeel hiervan is je wordt er niet dik van. Bof ik even! Het zijn beide ontwerpen van Atelier de Vrolijke Viltvriendjes en in de webwinkel van atelier Koekendiefie te bestellen. Het zijn magazines waar alle patronen in staan.
Ennuhhh denken jullie nog even aan de etalagepoppen?
Fijne dag liefs Rianne

4 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

wat een leuke pietjes en wat een vrolijke boel zo bij elkaar.
Aan etalagepoppen kan ik je helaas niet helpen.

Groetjes Anja

Knutselpret zei

nou die etelage poppen heb ik niet
Maar die pietjes zijn geweldig leuk .
Groet Albèrtje

Esther zei

Je pietjes zijn geweldig, ook ik kan je helaas niet helpen, groetjes Esther.

Ravelien zei

Ja...super leuke Pietjes!! Nee...helaas geen etalage poppen. Hopelijk komt er nog een reactie van iemand die je wel kan helpen hierbij. Succes en groetjes