donderdag 1 november 2012

Kruidenvrouwtje naar de Kreadoe

Eindelijk een "rustig" dagje vandaag naar alle hektiek van de afgelopen weken. Ook moet ik goed uitgerust zijn voor morgen, want dan ga ik atelier Poppejans helpen op de kreadoe. Altijd gezellig en ook ontzettend druk.  ( maar dat moet ook)
Hierboven het kruidenvrouwtje van Atelier Pippilotta. Een lief schattig popje om te maken en het ruikt zoooo heerlijk als je haar aan het maken bent.

Kijk zij is ook al op weg naar de kreadoe.  Ook zij is daar te bewonderen bij Atelier Poppejans samen met nog veel meer nieuwe ontwerpen die de afgelopen tijd zijn uitgekomen.

Dus als je haar in het echt wilt zien kom dan gezellig naar de kreadoe standnummer 07 D042 en 07 D044
Voor wie morgen gaat,  Hannie van Atelier Tintangel is er ook. zij gaat daar live zitten bloggen.
En voor diegen die niet gaan kunnen alle nieuwe pakketten ook in de webwinkel van Atelier Koekendiefie bestellen.
A.s zaterdag is de winkel van Atelier Koekendiefie gewoon open van 13.00 uur tot 17.00 uur en dan kunt u haar natuurlijk ook bewonderen met nog veel meer nieuwe voorbeelden die gemaakt zijn.

Fijne herfstachtige dag, liefs Rianne

P.S Iedereen bedankt voor jullie lieve leuke reacties elke keer weer. Na het weekend hoop ik dat ik weer wat meer tijd krijg om bij jullie op je blog langs te komen en een berichtje achter te laten.

8 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Wat een schattig vrouwtje! Veel plezier op de Kreadoe! Lieve groetjes, Barbara

biankie zei

Hallo, Wat een ontzettend leuke blog heb je, ik ben je gelijk gaan volgen, misschien vind je het leuk om mij ook te volgen op, mylovelypinkhome.blogspot.com, groetjes Bianca

Esther zei

Hoi ik kom net van de kreadoe, het was inderdaad super druk in en om de kraam van jullie, leuk gezicht en super mooi allemaal. Groetjes Esther.

J@nnie zei

Wij, dochter en ikke gaan morgen ook naar de Kreadoe.

Groetjes Jannie

Unknown zei

Ik ga zondag naar de Cra Doe.
Ik heb er veel zin in.
Mooi, lief ,schattig dametje.
Erg leuk voor nu het herfst is.
Groetjes Brigitte

Ravelien zei

Wat een leuk kruidenvrouwtje.. Veel plezier op de Kreadoe! Groetjes

Jeanine zei

Veel plezier op Krea Doe, ook voor kruidenvrouwtje...

Groetjes,
Jeanine

Severine zei

Leuk kruidenvrouwtje! Succes weer met je drukte!
Groetjes Severine