woensdag 21 november 2012

De schoorsteenpiet.

De schoorsteenspiet is druk met de cadeau's in de schoorsteen te stoppen , het  pakje is wel een beetje groot, ach een klein beetje doordrukken.
 Dit pakket heb ik dan eindelijk een keer gemaakt. Een erg leuk pakket wat toch wel snel klaar is. En er staat dan ook gelijk wat. Het vilt met de steentjes is namelijk al helemaal klaar. Je hoeft het alleen maar aan elkaar te festonneren, een pietje maken en klaar is kees. Het pakket is te koop in de webwinkel van atelier Koekendiefie

Een prachtig glimmend pakje, wat zou daar nou in zitten??

Ook heb ik de sint en piet van Atelier Grethilde gemaakt, ook al zo leuk om te maken.
Verder ben ik nu bezig met pietjes voor op de pakjesboot op verzoek van Benjamin en jaaaahhh ik moet van hem er totaal 13 maken zoals op de foto, nou eerst maar eens drie en dan volgend jaar de rest, want ik heb ook al klanten die voorjaarspoppetjes bestellen, Genoeg te doen dus.

Fijne avond en tot een volgend blogje Liefs Rianne

5 opmerkingen:

J@nnie zei

Gezellig zo al die pietjes.

Groetjes Jannie

Ravelien zei

Leuk die schoorsteen piet en zo te lezen ben je lekker druk..Succes met je 13! pietjes.
Groetjes

Unknown zei

Zeker een leuk pakketje.m
Super gemaakt.
Ben ook wel een beetje nieuwschierig wat er
In het pakje zit.
Veel plezier met de poetjws.
Ik ga zo de pakjesboot op school neer zetten.
Morgen plaats ik fotos.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

jeanet zei

Ha,ha,ha,ha kun je misschien een stel pietjes vragen om je mee te helpen? Want dertien dat zijn er best veel! Mooi hóór je schoorsteen piet en dan dat pakje met dat mooie papier... Ik zet vanavond ook mijn schoen..wie weet...Groetjes van zwarte smoek..euh zwarte piet..euh ik bedoel gewoon Smoek ha,ha!

Barbara Oudejans zei

Enig is ie! Lieve groetjes, Barbara