vrijdag 9 november 2012

slofjes

Dit is mijn kleine poppenhoekje in de kamer, misschien dat er in de toekomst nog een vriendinnetje bij komt, want ik vind het helemaal leuk.

Dit zijn de schoentjes die ik voor haar gemaakt heb. Een klein beetje gepriegel maar daar hou ik wel van. Ze zijn niet helemaal perfect, maar voor de eerste keer goed gelukt.  Ik heb er gelijk maar twee gemaakt want ik wist niet goed welke kleur, In het koffertje staan haar slofjes, zandkleurig met roze, ben nog op zoek naar een zachtroze pompoentje om er bovenop te doen.


Kleertjes is een heeeel ander verhaal, want dat heb ik verschillende keren geprobeerd, maar dat is echt geen ding voor mij. Nu moet ik jullie ook eerlijk vertellen dat ik op dit moment erg weinig tijd heb om te knutselen. Ten eerste gaat er heel veel tijd in de zorg voor mijn moeder en ook heb ik nog een aantal bestellingen lopen die eigenlijk wel af moeten en nog het liefst voor Kerst.
Dus de kleertjes moeten nog maar even wachten.
OOhhh ja een naam voor mijn popje : Ze heet Marne. en nu denken jullie misschien hoe komt ze daar nou bij. Dit is de naam die Benjamin gekregen zou hebben als het een meisje geworden zou zijn. Het is een naam die samengevoegd is van de twee mensen waar ik heel veel van hou en die ik erg mis.
Ik ga gauw weer verder met van alles en nog wat, de dagen zijn gewoon veeeeeel te kort.
Een fijne dag en liefs Rianne

4 opmerkingen:

Knutselpret zei

Mooie slofjes ik vind ze goed gelukt.
En ze heeft een leuke naam gekregen.
Lieve groet Albèrtje

Altyd Wolkom zei

Wat een lief meisje met een mooie naam. En mooie slofjes natuurlijk. Zoo lief dat mini paddestoeltje.

Groetjes Anja

Esther zei

Leuke naam en wat een prachtige slofjes. Fijn weekend groetjes Esther.

Severine zei

De slofjes zijn alvast heel schattig! een pompoentje kan je makkelijk zelf maken met merinowol door een plukje af te binden dat je om een dun kartonnetje wikkeld.
Marne is mooi!
Kleertjes vind ik ook moeilijk. Ik ben aan het oefenen.
Groetjes Severine