maandag 4 februari 2013

Atelier Nieuws

Goedemorgen, bijna middag wat gaat de tijd snel. Maar ik heb iets leuks te melden. Een leuk nieuw Magazine van Atelier de vrolijke viltvriendjes. Dit magazine staat in het teken van UILTJES zoveel leuke ideen en als je ermee aan het werk bent wil je ze allemaal maken. Ook staan er leuke mobielhoesjes in leuk leuk leuk Vanaf vandaag te bestellen bij www.koekendiefie.onetoshop.nl

Ja ik weet het het is veeeeeel te lang geleden dat ik een berichtje schreef, maar de tijd gaat zo verschrikkelijk snel als je veel te doen hebt en dan blijft dit een beetje achter.
en ook de computer doet het nog niet goed, zit nu achter de laptop van zoonlief, maar die wil dat liever niet .
Daar komt nog bij dat ik veel naar mijn moeder ga, die heeft mij nu wat extra nodig en dat wil ik zelf ook en ja je kunt maar een ding tegelijk.
Ook ben ik heel druk bezig met voorbeelden te maken voor de Hand en creadagen in Assen op 1, 2,  en 3 maart. En met al het nieuwe leuks wat er nu allemaal uitkomt heb ik het nog drukker, want ik wil op de beurs natuurlijk zoveel mogelijk nieuwe dingen laten zien.
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne stormachtige dag toe en niet wegwaaien hoor!
Liefs Rianne

2 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Die met dat sjaaltje en mutsje, wat is die leuk zeg.

Lia Roelofs zei

Geen Creaweekend Hardenberg dit keer?
groetjes, Lia