maandag 11 maart 2013

Uitslag!

Nee nee nee ik ben niet ziek, ik heb geen uitslag, maar de uitslag van de Give Away is eindelijk bekend.
Een geluk bij een ongeluk was het middelste Koekendiefie ziek thuis en kon voor mij het lootje uit de hoge hoed halen.
Eerst goed schudden, dan er een uithalen en dan......

De naam van de gelukkige winnaar is Anja van Viltanja.
Anja GEFELICITEERD!
 Anja als je dit leest stuur je me dan even je adres gegevens, zodat ik je het pakketje kan toesturen.

Voor diegene die het pakketje niet gewonnen hebben en het toch heeeeel graag willen maken, het pakketje is ook te bestellen in de www.koekendiefie.onetoshop.nl
En dan nu de onthulling van hoelang bestaat het Koekendiefie officieel:
Het Koekendiefie staat ingeschreven bij de kamer van koophandel op 1 april 2008.
Daarvoor was ik al even bezig maar hoelang dat precies is weet ik niet meer, dus heb ik deze datum maar aangehouden.
Een fijne dag vandaag, liefs Rianne

3 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Huh, dat ben ik, nog een keertje lezen, ja echt dat ben ik!!!
Mijn mailtje is onderweg.

Esther zei

Gefeliciteerd Vitanja en jij Rianne bedankt voor het geven van een give away, Beterschap Groetjes Esther

Unknown zei

5 jaar dat is een feestje waard.
Van Harte.
Groetjes Brigitte