donderdag 28 oktober 2010

Even stil.

Het was even heeeel stil aan deze kant op mijn weblog.Ik ben woensdag een dag naar het ziekenhuis geweest met het lood in mijn schoenen, maar aan het eind van de dag scheen de zon. Ook al kwam de regen met bakken uit de lucht. Ik ben opgelucht en blij blij blij dat het niets ernstigs is. Dus we gaan verder waar  de tijd even stil stond.
                                                                                                                                                                                        Verder met de voorbereidingen van het feest op zondag 31 oktober. Het gaat gelukkig gewoon door.  Deze heks had zo'n haast dat ze nog net haar bezem vast kon pakken, Wat heeft ze een geluk gehad zeg. Het is een pakket van atelier Annemoontje. Zag ook hier een beetje tegen op maar het viel reuze mee. Achter op haar hoed zit een zuignapje waar je haar mooi mee kunt ophangen.
Deze dames gaan ook naar het feest. Het zijn pakketjes van Atelier Marinke. Misschien wat eenvoudig maar een leuk resultaat.
Er zullen vast nog meer gasten komen die naar het feest gaan.
Ik ga proberen nog een berichtje te plaatsen vandaag van een give away die ik gewonnen heb.
Een fijne dag vandaag geniet er toch maar van ook al regent het vandaag nog zo hard.
Lieve groetjes Rianne.

1 opmerking:

Margreet's vilt en meer zei

Wat fijn dat het het niks ernstigs is, volop genieten dus van de hekserij.
Groetjes Margreet