maandag 18 oktober 2010

Theeheks.

 Deze theeheks staat samen met haar zusterheks te wachten op de visite die op 30 oktober bij haar langs komt. Wat een drukte zal het dan zijn en wie oh wie zal er allemaal komen? Nog even wachten dus. De voorbereidingen zijn in volle gang.







De theeheksen heb ik gemaakt voor mijn opendag. Het is een patroon van Atelier Sari die ik veranderd heb in een heks. Het is oorspronkelijk een theetante. In haar rok is plaats voor theezakjes. Zij heeft er echte heksenthee in met de namen: Heksenthee, spinnenthee, kletsthee, toverthee en dondersethee. In de zakjes zitten diverse kruiden en wat ook heel belangrijk is






dat het nog smaakt ook.
Om haar schouders zit een gebreide stola ja je leest het goed gebreid. Vraag me niet hoe ik het gedaan heb, want ik kan heeeelemaaal niet breien. Ik heb zomaar wat gedaan en volgens mij is het wel aardig gelukt.
Aan het puntje van haar hoed bungelt aan een draadje een spin.
Deze is vast ontsnapt uit het zakje spinnenthee.[grapje flauw mopje].



Voor vandaag een griezelige gezellige dag zou ik zo zeggen ook al is het buiten koud. Groetjes Rianne.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een super leuk heksje.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Wauw Super, zo word thee drinken erg gezellig. Groetjes Esther.

-::Maris::- zei

Wat een lieve theeheksjes, volgens mij schenken ze heerlijke heksenthee!

Groetjes Maris