vrijdag 29 oktober 2010

Beschermengel.

Zoals belooft nog even een klein berichtje over een prijs die ik afgelopen week heb gewonnen. Het is een give away van Softearth..Helmaal uit Nieuw Zeeland.werd het pakje zaterdag bezorgd.
Het is een bewaardoosje met een mooie engel erop. Terwijl ik dit zit te schrijven schiet het me te binnen dat het wel een beschermengel moet zijn geweest. Deze engel heeft me vast beschermd afgelopen woensdag toen ik naar het ziekenhuis moest.
Langs deze weg wil ik haar bedanken voor dit mooie doosje. Ze heeft nog meer leuke en mooie dingen op haar blog staan. Dus ga eens bij haar kijken.
Fijne avond en tot de volgende keer. Groetjes Rianne.

2 opmerkingen:

softearthart zei

I am so pleased that she arrived safe and sound, love and light. Marie

Emma zei

Hoi Rianne,

Wat een mooi doosje heb je gekregen zeg!

Een bezoekje aan het ziekenhuis is nooit leuk, ik hoop maar dat er niets ernstigs aan de hand is! Maar de beschermengel beschermt je vast goed :)

Groetjes Emma