vrijdag 31 december 2010

De laatste minuten.....

Zo aan het eind van het jaar, moet ik toch nog even een berichtje plaatsen. Het jaar moet toch afgesloten worden met een leuk berichtje en wat foto's
Na de kerstmarkten van mezelf en van school was ik erg moe en het griepvirus had me net als andere jaren weer eens te pakken. Gelukkig gaat het weer een stuk beter en ben ik ook al weer druk met vilt. In het begin van de week een sneeuwpopje gemaakt en wat mompelmannetjes in winterkleuren. De sneeuwpop is een pakketje van het kleine atelier. Ze is wel een beetje alleen dus is het de bedoeling dat ik er ook nog bij ga maken. Volgend jaar. het lijkt ver maar met een paar uur is het zover.

 Daarna ging ik op zoek naar het patroon van de winterkabouter toen ik het pakketje  Rond de klok van Atelier Pippilotta tegen kwam en dacht oh ja die wilde ik ook nog maken. Dus winterkabouters aan de kant jullie moeten maar even wachten.

Ik had niet gedacht dat ik hem helemaal af zou krijgen maar het is me gelukt. Hij is zo leuk om te maken, dat het goed ging en dat ik ook nog het zakhorloge erbij kon maken. Ze passen zo goed bij deze tijd van het jaar.
Zo op de laatste dag van het jaar kijk je toch wat vaker op de klok of op je horloge, wachten tot het 12 uur is.
Ik wens voor iedereen een goede en vooral een veilige jaarwisseling. In het nieuwe jaar wens ik voor iedereen heel veel gezondheid, geluk en vooral heeeel veeel liefde toe.

Fijne jaarwisseling en tot in het Nieuwe Jaar. Liefs Rianne.

Geen opmerkingen: