dinsdag 4 januari 2011

Een Nieuw jaar.

Het aller eerste berichtje van mij in het Nieuwe jaar. Misschien een beetje laat, maar het is beter laat dan helemaal niet.Voor alle bloglezers wens ik jullie veel geluk, liefde en veel creativiteid toe. Ook wil ik jullie langs deze weg allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn blog. BEDANKT.

 Gisteren  de kerstspullen maar gauw opgeruimd, want ik was bang dat als ik de boom langer zou laten staan er geen bal meer in de boom zou hangen. Je hoefde maar naar de boom te kijken of de naalden vielen op de grond.





Vanmorgen ben ik gauw met het winterhutje aan de gang gegaan om zo nog een foto te maken met de laatste sneeuw die er nog ligt. Het is een pakketje van Atelier Pippilotta. Een erg grappig en leuk pakket om te maken. De kaboutertjes warmen zich lekker bij het vuurtje.
 Zo kan het hutje straks mooi naast het winterhuisje staan van Atelier Lindelicht.




De vorst lijkt te zijn verdwenen, maar ik hoop toch echt dat er voor de schaatsliefhebbers dit jaar toch een Elfstedentocht komt. We zitten er al zo lang op te wachten. Vorig jaar dacht ik dat hij er zou komen en ben begonnen aan de Elfstedenslinger van Atelier Pippilotta. Toen ben ik niet verder gekomen dan het patroon uit te knippen en zag het niet zitten om hem snel klaar te krijgen. Nu bij het opruimen van mijn knutsel spullen kwam ik hem weer tegen en dacht ik ga hem nu maar eens afmaken dan ben ik er in ieder geval klaar voor als hij dit jaar gereden gaat worden.
Ik blijf hopen dat er een Elfstedentocht komt.

Groetjes Rianne.

2 opmerkingen:

Esther zei

Wens jou ook een gezond gelukkig en creatief 2011, wat een leuk winterhutje heb je gemaakt, de slinger trouwens ook. Groetjes Esther.

Unknown zei

Een heel goed en gezond 2011.

Je bent al lekker crea geweest.
Erg leuk allemaal.

Fijn he een opgeruimde boom.
Groetjes Brigitte