maandag 6 december 2010

Oh wat gaat de tijd toch snel.

Wat gaat de tijd toch snel als je het druk hebt. Vanalles te doen en te regelen. Voor thuis en voor school. De Sint is nog maar net naar Spanje en vanmorgen moest er op school de kerstversiering al opgehangen worden. Het is een heel gedoe [ net als andere jaren hoor} Er was geen verlichting in de boom en het grootste mirakel was toch wel de kerstgroep. De doos waar de beelden in zouden moeten zitten was er wel. met 1 beeld. Alles afgezocht in alle klassen, maar nergens waren de beelden. Zeker gevlucht?
Uiteindelijk is de directeur nog een keer op het zoldertje geklommen en jaaaa hooooor daar zaten ze met z'n allen gezellig in een andere doos. Gelukkig zijn ze weer terecht. Maar wat kun je dan zoeken he??
Vorig jaar ben ik met een kerstgroep begonnen. Jozef, Maria en het kindje zijn toen afgekomen. Dit jaar ben ik verder gegaan met de ezel en de herder. Dit groepje staat al in de kamer en elke dag zet ik ze een stukje dichter naar de stal. Zodat ze op 25 december in de stal aankomen en wachten op het kindje. Maar soms gaan ze wel erg snel naar een ander plaatsje en dan denk ik : hier stonden ze toch niet??? Nee daar had ik ze niet neergezet. Benjamin heeft ze een handje geholpen. Hij vind dat het veeel te lang duurd.

Nu de rest van de kerstgroep nog, maar daar ga ik volgend jaar maar mee verder. Je vraagd je misschien af waarom volgend jaar. Ik ga 1x in de 14 dagen naar cursus dus het schiet dan niet zo op. Deze week ga ik verder met de herder en ik hoop dat ik hem af krijg en nog wat schaapjes kan maken.

Je vraagt je misschien af bij de volgende foto of dat misschien Sugar Lee Hooper is , maar het is een herder in wording. Ik vond het best grappig om te laten zien.
 Zo nu stop ik er mee, want er zijn er een stel die honger hebben en ik eigenlijk ook wel.
Een fijne avond. Groetjes Rianne.

1 opmerking:

Cindy at her Country Home zei

Nee bij jou dan Rianne, GEWELDIG hoe jij toch al die vilten popjes maakt!
Helemaal deze prachtige kerst figuren die het verhaal brengen van de Kerst, kan niet beter.
Het paard van Sinterklaas in dat lijstje ook zo ENIG.
Hé wat een blije dag gaat dit worden met het zien van al dat moois bij jou, winterliefs van Cin x