woensdag 8 februari 2012

Ijsmeester

Niet alleen ik heb koorts er zijn er nog meer die de Elfstedenkoorts hebben.Zelfs De ontwerpsters hebben de koorts te pakken. Vandaag nieuw uit gekomen een nieuw pakket van Atelier Anke: De Ijsmeester. Hij gaat op pad met zijn ijsmeetstok om de dikte van het ijs te meten. Is het ijs dik genoeg dan zeggen ze It giet oan.  Het is een compleet pakket inclusief de friesche klompen en friesche sjaal. Kijk voor meer info op de website http://www.koekendiefie.nl/ Een leuke aanvulling op de winterserie die al eerder is uitgekomen.
Of de elfstedentocht nou door gaat of niet [ik hoop van wel] Ik zal niet meer mee kunnen doen. Gisteren ging ik in training voor de tocht der tochten en ik kwam ten val met als gevolg een zwaar gekneusde pols.Morgen moet de pijn minder zijn anders moet er alsnog een foto gemaakt worden of het niet gebroken is. Ik hoop dat het niet gebroken is anders is het even gedaan met de knutselarij.

  Fijne koortsachtige dag gewenst.
Groetjes Rianne.

4 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een leukerd zeg en hopen dat er een elfstedentocht komt ik ga in ieder geval flink duimen
Gr Jacqueline

Ravelien zei

Och wat balen dat je gevallen bent, hopelijk is het niet gebroken!Sterkte ermee, groetjes Silvia

J@nnie zei

Ai Rianne, ik hoop voor je dat het bij een zwaar gekneusde pols blijft en niet dat ie gebroken is. Beterschap!!

Groetjes Jannie

Esther zei

Oo balen ik hoop voor jou dat het bij gekneust bijft, stekte en beterschap, je mannerje is prachtig. Groetjes Esther.