maandag 13 februari 2012

Uitslag.

Na een weekje koorts gehad te hebben, heb ik nu uitslag!!!
De namen in een bakje gedaan, de grote toverhoed lag achter de schuine kant op zolder. Geen tijd om hem op te zoeken helaas. Sorry voor de slechte foto's, want het was vroeg en nog donker.
Er zijn 19 reacties gekomen leuk dames dat jullie mee hebben gedaan. Het liefst zou ik jullie allemaal een geven. Wil je hem toch graag hebben kun je het ook bestellen via de webwinkel http://www.koekendiefie.nl/

Even husselen [ Benjamin kan nog niet goed lezen dus hij heeft ook geen voorkeur]
En wie is de gelukkige. tromgeroffel ...... MARIS  VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Maris als je even laat weten waar je woont doe ik het pakketje zo snel mogelijk op de post.

fijne dag groetjes Rianne

2 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Ohhh dat ben ik ( heb alle reacties even nagekeken en ben echt de enige Maris :D ) joepie wat leuk!!!!
Ik mail je meteen even :D

Groetjes Maris

angelina zei

Maris, gefeliciteerd!!!!

Liefs Angelina