vrijdag 13 januari 2012

Hartverwarmend.

Een prachtig winterhart van Atelier Tintangel. Het is geen moeilijk pakket, maar het is even knipwerk. Het doet mij denken aan de mist in de winter, Het hangt hier op een oude deur met een slinger van witte sneeuwbolletjes .

Er zit voldoende materiaal bij . Als je zuinig knipt kun je er nog een extra kabouter bij maken.  Het lijkt misschien een koud hart, maar het is toch hartverwarmend hoor zo'n hart met het mooie grijze natuurvilt. Ik draag de winter toch een warm hart toe, misschien dat het helpt dat het toch nog een beetje winter wordt. Dan moet hij wel opschieten hoor, want de lente vind ik ook een mooi jaargetijde. Alles op z'n tijd zal ik maar zeggen. Het beloofd volgende week een koude week te worden. We moeten het maar geduldig afwachten. Aan het hart en mij zal het niet liggen.
Het is nu heerlijk weekend en zaterdagmiddag is het winkeltje van Atelier Koekendiefie ook weer open.  De eerste keer in het nieuwe jaar. Van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Fijn weekend en liefs Rianne.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik vind het zeker geen koud hart.
Hij is heel mooi gelukt.
Fijn weekend.
Groetjes Brigitte