maandag 23 januari 2012

Moederaarde.

Niet een, niet twee, maar drie keer moederaarde gemaakt. Het is zo'n leuk popje om te maken. Ik dacht die winter laat zo lang op zich wachten ik begin toch maar aan het voorjaar misschien dat Koning winter denkt Heee het is nog te vroeg voor de lente. Eerst de winter nog, maar of het zal helpen ik weet het niet.


Het is een pakket van Atelier Pippilotta en samen met de bloemenkinderen een prachtige serie die heel goed het verhaal van de wortelkinder nabootst.  Het  boek van Sibylle von Olfers is een prachtig boek met een leuk verhaal over de wortelkinderen en de tekeningen spreken tot de verbeelding. Zo mooi !!
Hier een foto van moederaarde met een paar bloemenkinderen het is wel wat te vroeg, maar ik wilde jullie toch alvast laten zien hoe het worden kan.

Fijne dag en tot het volgende berichtje.Groetjes  Rianne.

2 opmerkingen:

Suzan zei

Wat zijn ze mooi geworden! En het leuk is dat er straks ook nog wortelkinderen bij komen.
Liefs van Suzan.

Esther zei

Hier krijg Ik de lente kriebels van :- D Prachtig. Fijne week groetjes Esther.