maandag 30 april 2012

Koninginnedag!

Nog één keer de Hollandse hartjes van Jit Design.Het hartje met  De koningin in een krans gehangen met strikjes in rood wit blauw. Bij het maken van de hartjes had ik al een idee wat ik er mee zou gaan doen. Dat is voor een gedeelte wel gelukt. Ik heb ze aan een paar takken gehangen met linten. Het is moeilijk om ze mooi op de foto te krijgen want het hangt voor het raam. en ik was er nog niet helemaal mee klaar. Volgend jaar hebben we weer Koninginnedag is te hopen.
 Opeens dacht ik aan het rekje waar Jit Design ze ook aan heeft hangen, he dat moet ik ook nog ergens hebben liggen. Het is wel niet wit, maar dit vond ik ook wel leuk.

Op dit rekje hangen ze allemaal gezellig bij elkaar. Wordt je hier nou niet vrolijk van. Ik wel! En om het oranje gevoel nog meer te krijgen hier nog een foto van de oranjeslinger van Septemberspring.

Voorlopig is dit het laatste oranje berichtje. Nu is het wachten tot de E.K begint dan kleurt alles weer oranje.
Nog een fijne Koninginnedag gewenst. Groetjes Rianne.

3 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Het is een supervrolijk gezicht zo, al dat oranje. En gelukkig komt het ek er ook al bijna aan. Dan kunnen ze nog een keer gebruikt worden.

Groetjes Anja

My Home Sweet Homemade zei

Volgend jaar ga ik er ook eens mijn best voor doen, want als ik dit allemaal zie, helemaal geweldig!!!! En we mogen best trots zijn op ons koningshuis!
Lieve groetjes Elly

Knutselpret zei

Super leuk al dat oranje, straks het EK dan zo kun je er lekker lang van genieten.
Groetjes Albèrtje