dinsdag 3 april 2012

Welterusten of Goedemorgen?

Jippie ze zijn af!!Eindelijk na twee, misschien is het wel drie jaar, heb ik ze dan eindelijk gemaakt. Elke keer kwam ik ze tegen en dacht oooh ja die wil ik ook nog maken, maar ja je moest eerst de lapjes vilt zelf vilten en aangezien dat ik daar niet zo goed in ben, schoof ik het steeds aan de kant.

Kijk ze eens lief bij elkaar zitten daar in het holletje onder de grond. Het zijn twee wortelkindertjes die proberen te ontwaken. Daarom heet het pakket waarschijnlijk ook slaap wortel slaap. Het is een pakket van Atelier Schatten van de Natuur.
Een fijne avond nog en ga je naar bed slaap lekker.


7 opmerkingen:

J@nnie zei

Ohh wat een lief stelletje.

Groetjes Jannie

Esther zei

Ze zijn prachtig en voor straks Welterusten, groetjes Esther.

Gonny zei

Wat een schatjes.
Heel mooi om te zien.

Groet, Gonny

Barbara Oudejans zei

O, ze zijn superlief geworden! Lieve groetjes, Barbara

Jeanine zei

Ze zien er lief uit. Iedereen heeft wel zo iets liggen die maar niet af geraakt. Maar eens je het dan toch in handen neemt ben je nog zo blij en fier dat het af is.

Groetjes,
Jeanine

Jolandaas blog zei

Dat ziet er leuk uit.
Fijne dag.

Groetjes Jolanda

Severine zei

Wat schattig!
Groetjes Severine