woensdag 18 april 2012

Linde elfjes en de roodborstjes.

Het is weer de hoogste tijd om weer eens iets van me te laten horen. De afgelopen dagen druk geweest met bestellingen en het voorbereiden van de lentefair in Assen aankomende zaterdag.
Deze mobiel mocht ik maken voor een klant, erg leuk om te doen, je krijgt er zelf ook weer ideën van.

Hoog tussen de bomen van de lindeboom wonen de Linde Elfjes. Het zijn echte boefjes hoor. Twee roodborstjes kijken verbaasd als er een elfje boven op de rug van een roodborstje klimt.


     Eén Elfje heeft een swarovski druppel in zijn handjes. In de lindeboom hangen ook de Linde huisjes.. Deze huisjes zijn bijna af, Daar wordt het alleen maar leuker door.


Een foto te maken van het geheel vind ik erg moeilijk.  Heeft soms iemand een tip hiervoor?

De Mobiel is gemaakt met een pakket van Atelier Tintangel . Zelf heb ik de houten ring, de vogeltjes en de swarovskikristal aan toegevoegd.
En wil je zelf ook van deze elfjes maken: deze serie is nu ook in mijn webwinkel te bestellen.

Fijne dag en tot de volgende keer. Liefs Rianne

2 opmerkingen:

Esther zei

Wat een leuke mobiel heb je gemaakt ook erg leuk dat je het vogeltjes erin verwerkt hebt. Su66 zaterdag Groetjes Esther

Barbara Oudejans zei

Enig, Rianne! Ja, zoiets fotograferen vind ik ook altijd heel lastig. Je hebt er in ieder geval een goed toestel voor nodig, dat scherpe foto's maakt. Maar verder is het volgens mij meer geluk dan wijsheid ... Lieve groetjes, Barbara