donderdag 12 april 2012

Oranje

Om al een beetje in de stemming te komen voor Koninginnedag heb ik weer een paar kroontjes gemaakt van Atelier Pippilotta. Ze zijn erg leuk en niet moeilijk te maken. Leuk voor een bloemstukje op tafel met Koninginnendag.

En omdat ik ze zelf zo leuk vind zijn ze in de aanbieding in de webwinkel http://www.koekendiefie.nl/. Dus als je ze snel besteld kun je aan de slag en dan heb je zelf ook zo'n leuke kroon met Koninginnendag.
Ook ben ik bezig met de Hollandse hartjes van Jit Design ook al zo leuk. Ik hoop er morgen weer een klaar te hebben en een foto te maken.

Fijne avond en tot morgen. Liefs Rianne.

6 opmerkingen:

Ravelien zei

Dat ziet er al weer heel gezellig (en oranje!)uit voor Koninginnedag Groetjes Silvia

Mirjam zei

Dat ziet er gezellig uit, Oranje boven poppetjes.

Groeten, Mirjam

Esther zei

Wat is hij mooi, leuk om alvast in de stemming te komen. Groetjes Esther.

idaviltcreatief zei

Geweldig mooi Rianne!

Knutselpret zei

oh wat leuk zeg dit heb ik nog niet eerder gezien, wel een idee om iets voor koninginnedag te maken.
super leuk.

Groetjes Albèrtje

Elizabeth zei

wat een schattige viltdingetjes maak je. Ik zou er bijna aan beginnen.