woensdag 19 september 2012

Hoera!

Hoera!!! Het aftellen is begonnen nog drie dagen en dan is het zover. De taartjes worden gebakken, het ruikt hier heerlijk in huis. Helaas geen chocoladetaart zoals hierboven maar wel lekkere appeltaartjes.
Deze mooie taart is een ontwerp van Septemberspring. Toen ik eraan begon kon ik niet geloven dat ik hem voor mijn opendag af zou hebben, maar het is gelukt Hoera dus ook voor mij.
Niet dat de taart moeilijk is maar best wel even een werkje en er waren nog zoveel andere leuke dingen die ik wilde maken. Zoals,

Dit leuke taartenmaakstertje van Atelier Marinke, een eenvoudig maar ooh ze leuk om te maken. Dit popje maakt het plaatje helemaal af. Ze staat zo leuk tussen al die taartjes en gebakjes.

Ja en dan komt Atelier de Vrolijke Viltvrienjes met hele leuke pakketten en patroonboekjes uit. Die mogen toch ook niet ontbreken. Ook die zijn heel leuk om te maken. Vooral als je ze ook in zo'n doosje wilt. En dan zeggen ze dat je hier niet dik van wordt!!!!!
Het doosje was zo leeg want de vilten petite fourtjes moesten natuurlijk ook in zo'n doosje. Morgen komt er in de webwinkel het nieuwe boekje en pakketten in de webwinkel te staan. Dit keer met heerlijke bonbons.
Ik denk niet dat ik die nog af krijg voor zaterdag,
Ga gauw weer verder met mijn taartjes. Fijne dag en liefs Rianne


7 opmerkingen:

Het Wolbeest zei

Tsjonge, wat heb je toch weer een hoop gedaan!

lisette zei

wat ziet het er allemaal gezellig uit. Jammer dat het niet dichterbij is anders had ik zeker gekomen.
gr lisette

Jolandaas blog zei

Wat heb je weer veel moois gemaakt.
Succes met alle voor bereidingen.

Groetjes Jolanda

Hetty zei

Waauw dat zie er allemaal heel leuk uit.

Groetjes Hetty

Knutselpret zei

Al heb ik niks met cupcakes en taartjes van vilt dit ziet er schitterend uit.
Groet Albèrtje

Barbara Oudejans zei

Gezellig! Lekkerrrr! En ik hoop dat je een hele fijne open dag hebt! Lieve groetjes, Barbara

Jeanine zei

Wat mooi allemaal! Vind het als maar meer jammer dat ik zo veraf woon... Veel succes hoor!

Groetjes,
Jeanine