maandag 17 september 2012

Uitnodiging!

Zij zijn er klaar voor, Monsieur en Madame Montange. Madame kon niet tot zaterdag wachten en komt al een kijkje nemen. Ze heeft haar mooiste jurk aan getrokken.  


Het is feest bij Atelier Koekendiefie. Atelier Koekendiefie heeft een opendag. Het thema van deze dag : Welkom bij familie Muis. En als het een beetje meezit worden er binnen nu en zaterdag baby muisje geboren. Vandaar dat Madame zo zenuwachtig is. Zij wil als eerste op kraamvisite.

De uitnodiging voor de opendag van a.s Zaterdag. Zo bereik ik jullie allemaal.  En als jullie zin hebben zijn jullie allemaal welkom

.
Jullie komen toch ook op kraamvisite? Over de muizenfamilie later meer.

Een fijne dag en liefs Rianne.

9 opmerkingen:

Suzan zei

Wat een geweldig leuke uitnodiging! Ik hoop dat je een leuke dag hebt zaterdag. Succes met cakejes bakken. Liefs van Suzan.

Unknown zei

Wat een schatjes.
Veel succes Zaterdag.
Groetjes Brigitte

Jeanine zei

Ach Rianne, wat spijtig dat je zo veraf woont. Anders kwam ik graag eens langs... Ik wens je wel veel succes.

Groetjes,
Jeanine

Jolandaas blog zei

Wat zien de muizen er leuk uit.
Veel succes met alle voorbereidingen voor de open dag.

Groetjes Jolanda

Unknown zei

De tas komt van de appiehein
Maar als je wat tijd hebt wil ik hem best voor je maken
En met je ruilen.
Groetjes Brigitte

Marlies zei

Jammer dat ik de muisjes mis, succes zaterdag, wat ik al gezien heb ziet er veelbelovend uit.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een schatjes en wat een heerlijk stokbroodje heeft men Muis in zijn handen!!!
Groetjes Jacqueline

Lia Roelofs zei

Hele fijne en leuke dag toegewenst! Hoop dat er veel mensen een kijkje komen nemen.
groetjes,
Lia

Knutselpret zei

Wat ziet het er leuk uit.
Heel veel succes.
Groetjes Albèrtje